måndag, september 21, 2009

Ville bara dricka Te

En dag i skolan som alla andra, nästan. Skillnaden denna dag var att vi hade ett hål på fem timmar efter första frl kl 8. Fem timmar! Jag hade med andra ord kunnat sova fem timmar längre! Ganska ovärt. Men under dessa fem timmar fick man en hel del gjort iaf. Det blev en liten blandning av Termodynamik och lärande teorier. Så tiden gick ganska så fort i alla fall.
Efter att vi avslutat den sista lektionen i diff och trans hade jag tiggt till mig en kopp te hos Johanna på vilkoret att jag skulle skriva ut ett arbete åt henne när jag kom hem.
Men på något konstigt sätt hamnade jag inte alls hos Johanna på en kopp te, utan jag hamnade på stan med Patricia, Johanna och Sandra. Men på stan blev det inte mkt annat handlat än tåkig literatur till våran kurs om lärande teorier. Sen på ngt vänster sitter vi på en restaurang/pizza vid Ösrtermans torg och beställer in pizza, hur hände det liksom?!
Efter att ha tillbringat större delen av kvällen till att göra sådant man inte borde (med andra ord försöka ha ett liv) kom man hem och insåg att jag inte läst en ända bok inför morgondagen och dessutom bara har en halvklar uppsats om vad kunskap är =-S. Så det blev till att sätta lite fart med att sätta ihop något lite provisoriskt och hoppas att det går hem imon =-S

Skulle egentligen vilja slänga in lite om hollywood fruar, men det får bli imon. Nu är jag så trött att jag tror att jag ska somna på tangentbordet.
Godnatt alla trogna läsare!

Inga kommentarer: