torsdag, september 17, 2009

Torkad kiwi och Plugga tills jag blir galen!

Plugga, plugga, plugga. Det är allt som görs just nu... Jag behöver verkligen ha helg!

Som det låter så har jag varit i skolan från kl 08 till kl 20.30 idag. Det börjar bli jävligt segt, det var så mysigt i helgen då man kunde varva pluggandet med lite roliga saker i mellanåt. Men när man också går i skolan hinns det roliga inte riktigt med alla veckor =-S Denna vecka har varit en sådan.
Det är tur att man inte sitter själv och pluggar iaf, utan har bra kompisar som man kan sitta och kura tillsammans med =-)
Förlåt Johanna för att jag blev grinig och tjurig mot slutet idag, men det du vet att det inte var dig jag var tjurig emot. Det var bara alla kombinationer, med hela havet stormar ljudet, mag ont, energi tom, döds hungrig och john blund som varit hos mig lite tidigare än vad han borde. Som gjorde att jag tappade all motivation och tålamod. Tack i alla fall för att du stod ut med mig och tvingade mig att sitta kvar! Vi fick så grymt mycket gjort!!

Ps dagens lärdom, testa inte att äta torkad kiwi. Det var inte gott att äta och hade vidrig eftersmak!

Nu ska jag sova så jag orkar upp och skriva KS/dugga imon... Godnattpussar på ar alla

Inga kommentarer: