torsdag, september 24, 2009

Går dagen

Igår blev det inget inlägg om dagen. Men det hände inte så mycket, åkte till skolan kl 10, kom hem från skolan 22.20. Så det var ingen jätte spännande dag direkt...
Hmm, eller vänta! Jag lånade ut min bebis till Elif idag, hon väntade ett viktigt samtal och hade slut på batteri i sin telefon. Och jag som visste att jag inte skulle få några samtal eller liknande lånade då ut min telefon mot hennes utan batteri. Det kändes väldigt konstigt att inte ha någon telefon på nästan en hel dag =-S. Men det var nog lärorikt =-). Men jävlar vad handikappad man blev! Det är konstigt egentligen vad beroende jag har blivit av den lilla mackapären (stavas det så?)

Dagen lär inte bli mer spännande,det mest spännande som kommer hända idag är väl att jag ska boka tågbiljett hem typ ;-)
Får se om jag hinner lägga ut ett inlägg ikväl mellan det att jag packar och jag ska gå och lägga mig..

Inga kommentarer: