onsdag, september 16, 2009

Först och sist

Nu sitter jag hemma efter en dag som innehållit en del. Men framförallt svar (allvaligt, jag måste köpa svarens bok!).
Imorse vaknade jag med en massa sorters svar på min telefon. Alla svar var väl kanske inte riktigt vad jag hade velat. Så nu står jag bla utan ngt att göra både fre och lör kväll. Så är det någon där ute som vill hitta på något så är det bara att du hör av dig! Jag är öppen för det mesta.
Dagen i sig har tillbringats i under taket i lokalerna på KTH. Skulle man få ställa dit en säng och flytta in skulle jag stå näst på tur. Det känns som att man är en av dom första som kommer dit och man är absolut en av dom sista som lämnar området. Men samtidigt, vad gör det? Det är inte som att jag har jätte mycket att göra när jag väl kommer hem.
Nu blir det lite webb Tv och mys tror jag. Tcker nog att man gjort sig förtjänt av det en dag som denna.

Inga kommentarer: