onsdag, december 01, 2010

Issssssssskallt!

Fyfan, jag kommer bli sjuk nu, efter att jag har fått stå och väntat på perrongen och väntat på ett SJ tåg i en timme...
Hela tiden förlängde dom tiden med 10 min, så man vågade inte rörs sig in i värmen innanför stationbygganden i förhoppning om att tåget skulle komma om 10 min. Men icke då! Om dom hade sagt att det minst var 30 min sen så man visste att det lönade sig att gå in...
Dessutom så när vi stod där kom det in ett tåg på det spåret som tåget skulle komma till. Så alla blir jublande glada och kliver glatt på tåget. När alla slagit sig ner på "sina" platser ropar dom ut i högtalarna om att man skulle uppmärksamma att det var tåget mot Falun. Vilket ledde till att alla fick gå av tåget, för det var ju ingen där som skulle till Falun... Fail!
Nu en timme senare än tänkt sitter jag iaf stelfrusen på tåget och längtar hem till en varm tea (eftersom den jävla kaffe automaten självklart är trasigt på det här jävla tåget! =@)

Inga kommentarer: