lördag, december 18, 2010

Julgasque

Yes, tentan var skriven och det var dags att göra även denna julavslutning minnesvärd. Och hur ska man då inte avsluta terminen än att försöka bli lite engagerad i sektionen. Elle ja, engagerad och engagerad, men iaf kansk vara med på något som sektionen ordnade... Så jag gick (efter lite övertalning fram Martin) på julgasque =p
Det var grymt mkt roligare än jag hade trott att det skulle vara! Sara tog jätte bra hand om mig!! Tack Sara!! Hehe och av någon anledning lyckades jag få ett sånt där glas som aldrig blev tomt. Så fort jag vände mig om fyllde det på sig själv... Märkligt det där, det verkar farligt att sitta bredvid Martin och Sara helt enkelt... ;) Jag som bara hade tänkt att vara kvar till kl 21 när gasquen var slut och det blev pub (tentapub!) stannade ganska länge iaf, och drack ganska mkt mer än vad jag hade tänkt. Spec med tanke på att jag skulle upp kl 6:00 och tvätta =S

Men en minnesvärd kväll!! Tack Martin för att du tjatade dit mig, och tack Sara för att du tog så bra hand om mig!

Inga kommentarer: