onsdag, december 22, 2010

Örebroare har allvarliga parkeringsproblem

Igår tog jag och I tog bilen ut till Marieberg för att inhandla de sista julklapparna. Ganska snabbt bestämde vi oss för att börja på IKEA där både hon och jag hade speciella julklappar att köpa just där. Så vi ställde bilen på en parkeringsplats och gick in och pekade ut allt vi ska köpa när vi pluggat klart och fått ett jobb som ger riktiga pengar =p
När vi kom ut igen fick vi ett smakprov på att Örebroare inte kan parkera överhuvud taget...
Bilen med det röda krysset är min bil... Vad i helvete tänker folk på när dom trippelparkerar?! Och eftersom jag är som jag är så flippade jag ur lite och skrek hur dumma i huvudet folk är osv. Sen gick vi in så de fick ropa ut i högtalarna att folk skulle komma och flytta på sina bilar. Jävla Örebroare, lär er parkera innan ni ger er ut i trafiken!!!!! Ett lite mer sovdomar och utskällningar kom vi iaf iväg till Gallerian. Där inhandlades de sista julklapparna. Så nu kan julen komma! =p

Inga kommentarer: