torsdag, december 30, 2010

Shopping, bad och tvspel

Det blir inte alltid som man har tänkt sig. Gårdagen är ett ex på det =p Som planerat åkte familjen, Joel och Johannes ut till Vingåker för att gå loss i affärerna =p Jag som alltid brukar hitta en massa skit som jag får med mig hem, kom hem med just ingenting! Inte ens ett par skor! (Applåd till mig tack!). Sen blev det badhuset för mig, syrran, Joel och Johannes. Där blev man minst sagt dränkt flera gånger om! Det är farligt att ge killar leksaker i form av badmadrasser och bollar som de kan nocka folk med ;)
Än så länge flöt dagen på som tänkt. Men när vi kom hem kände jag att det var lika bra att åka med killarna hem redan under kvällen (ist för tidigt på morgonen med mamma). Så jag packade ihop alla mina saker i stugan, Emma gjorde desamma. För att sedan packa in oss i Joels bli hem till Johannes och en helkväll med att preja folk av vägen och döda Zombies.

Jag är som de flesta nog vet inte någon riktigt höjdare på tvspel (eftersom jag typ aldrig i mitt liv har spelat det). Men fy fan vad roligt jag tyckte att det var!!! =D Blir till att införskaffa någon gång! =p

Inga kommentarer: