onsdag, december 08, 2010

En dålig dag med bla utelåsning

Nee, dagen idag har fortsatt som den slutade igår. Med andra ord dåligt!!
Det började med att det inte gick att komma upp på morgonen. Det gick bara inte, det var fysiskt omöjligt att lyfta huvudet på kudden...
Sen fortsatte dagen med det helt crazy mek talet som bara inte gick att lösa! Samtidigt som inte mektalet ville gå att lösa uppkom det en massa onödigt och enl mig ofogat tjafs som jag inte tänker dra upp här...
När jag var påväg hem kom jag på att jag missade datumet att skicka paket till Moa (men du kan vara lugn gullet, för jag har kommit på en lösning efter lite tankeverksamhet, så du kommer få ett iaf ;p).
När jag kom hem skulle jag gå och handla och hämta mina klänningar. Så jag tar min plånbok och avi, går ut och stänger dörren. Dörren går i automatiskt i lås samtidigt som jag inser att nyckeln ligger kvar på insidan... Fan helvetes jävla lås helvete! Jag hatar att min dörr går i lås automatiskt!
Jag ringde till Elif (som har en extra nyckel in till mig) i panik för att inse att hon är i skolan 40 min bort... Ännu mer panik, tills hon säger att hennes mamma nog är hemma och kan lämna ut nyckeln om jag går dit. Thanks gud att dom har en extra nyckel in till mig!!!

1 kommentar:

Highdesertblogg sa...

Jag ogillar att din dag var dålig, men jag gillar att tomten ska komma med ett paket till mig! Hihihi Pussis