söndag, december 05, 2010

Kalasfest

Igår var (två dagar för tidigt) var det mammas dag bland alla hennes vänner =)
Stugan blev förvandlad till festkokal, där nybyggnaden (som inte är helt klar än) spelade en stor roll som matsal och "disco". Mamma och hennes kompisar fixade hur mkt mat som helst, pappa hade dragit hem lite lampor som blinkade i takt med musiken, jag stod för musiken och alla gäster med glatt humör. Det var helt enkelt bäddat för den succé som det också blev =p
Jag lockade mosters hår =)
Mamma och jag
Systrarna
Några glada gäster
Välkommen in!



Mamma och hennes bästa vännina


Mat


Grattis mamma!


Syrran, mamma och jag


paketöppning =p

Jag kan ju tillägga att under bilfärden blev jag ägare till en ICA affär med tillhörande lägenhet och bensinmack ;p Hehe Clas sålde det till mig för 8000:- Tyvärr skrev vi aldrig ngt kontrakt, men muntlig överenskommelse med fulla männsikor gäller väl också ;)

Inga kommentarer: