tisdag, december 14, 2010

Fiffel och pizzabak

Det har varit en jätte bra dag! Meken gick ganska bra idag.
Sen blev det Ikea med Johanna och hennes bil ;p Jag älskar Ikea! Det är så roligt att gå omkring där och titta och handla! Man kommer alltid därifrån med mer saker än man tänkt sig ;) Bra saker brukar det vara också! Igår blev det julklapp till Johanna, massor av ljus, choklad, mm. Roligast var att Johanna inte anade något alls om hennes julklapp =p
Efteråt blev det Stadium, där det shoppades loss på träningskläder. För mig blev det ett par nya träningsskor och för Johanna ett par träningsbyxor. Men vi var helt galna inne i affären, tror att Johanna testade alla olika modeller träningsbyxor som fanns. Jag gick omkring som vanligt och utbrast "My gud, 200 spänn?!" Haha hade kunnat ta med mig hela affären hem tror jag ;) Hittade en jacka som bara var jag också. Men jag höll tillbaka och lämnade den i affären =(. Men det var nog bäst det!

Hemma igen blev det pizzabak då Elif också kom över. Jag tyckte vi bakade en jätte god pizza! =p Dagens grej blev min Rubik´s kub som satte myror i huvudet på både Johanna och Elif ;)
Kvällen avslutades sen med "Th nightmar before christmas". Ett måste att se inför jul enl tradition =p



Inga kommentarer: