söndag, december 26, 2010

Min jul

Då led ännu en jul mot sitt slut... Allt kanske inte blev precis som jag tänkt mig. Men i det stora hela levde julen verkligen upp till mina förväntningar. Firandet började hos farmor på julafton och avslutades hos moster igår. Hur trevligt som helst var det att verkligen få umgås med kusin vitaminerna på riktigt! Tyvärr blev det ingen utgång för mig detta år pga detta. Men jag tar igen det på nyårsafton ist ;p

Då kommer man till kapitlet om julklapparna också ;p Jag kan väl inte vara den ända som är nyfiken på vad alla andra fick för ngt spännande, så för att stila din nyfikenhet tänker jag berätta lite om vad jag fick =p Det bästa men också tråkigaste paketet var en damsugare (otroligt välbehövligt eftersom min gamla gått sönder =S), sen fick jag en stavmixer, Photoshop kurs, spa artiklar, pengar, träningsskor och massor av annat smått, gott och nödvändigt... Hehe Elif du kommer skratta ihjäl dig om du såg vad jag fick av Joel i julklapp också ;) hehe Jag hade hur som helst helt klart varit ganska så snäll under åter som gått =p

Inga kommentarer: