söndag, december 19, 2010

Tvätt, städ och pack

Jag trodde inte att det var sant när klockan ringde 05.50... Just då kändes det som att jag kanske inte hade behövt dricka den där sista drinken. Men eftersom all tvätt var tvungen för att bli ren och torr innan jag packade ner den i väskan var det bara att ta sitt pick och pack och knalla ner till tvättstugan. Påvägen dit gjorde jag upptäckten att jag nog fortfarande var full också =S Hehe
Resten av dagen tillbringades med att försöka dämpa bakfyllan och få så mkt gjort som möjligt trots att jag hade ett huvud som halvt var ur funktion;) Det tog ett par timmar att kunna ladda för att slå igång en brumande damsugare, men tom det gick efter att jag lagt mig och sovit lunch någon timme... Jag tror också att allt viktigt kom ner i väskan. Så duktig så! Det var däremot inte ett dugg roligt att släpa allt till centralstationen på gångvägarna som inte hade hunnit bli skottade... Men jag säger som jag alltid har sagt, jag släpar på min väska ist för att gå på gym ;) hehe

Inga kommentarer: