lördag, december 11, 2010

Dålig uppdatering...

Förkåt för att det varit så dålig uppdatering!! Men det har bara inte funnits tid... Det börjar dra ihop sig i skolan, julklapps stressen börjar komma, och så ska man hinna med och ha ett liv också... Då försvinner bloggen lite i skym undan =S
Men det har inte hänt så jätte mkt roligt de senaste dagarna faktiskt.
Jag blev ju utelåst i onsdags som jag redan skrivit och eftersom det var onsdag så var det Elif kväll =p. Tor gick åt till plugg julklappar och iordningställande av Moas julklapp som nu är postad och klar =p
Igår var det mys och Idol-kväll för hela slanten och det blev ju inte sämre av att Jay vann Idol heller ;p Hehe.
Nu blir det plugg och så tror jag att det får bli en hemmakväll i badkaret till kvällen, men har iof inte bestämt mig, så jag är öppen för förslag om du tror att du har ngt som matchar det ;p

Inga kommentarer: