lördag, april 16, 2011

Svåra beslut!

Usch det är så svårt. Igår var älsklingen min så konstig och verkade ha jätteont någonstans. Men när dom kom till veterinären hade allt lagt sig och efter det har hon inte visat några symptom eller mått dåligt alls. Hon äter och mår bra. Det var tom så att hon nästan galoppade omkring när syrran och mamma kom hem efter att ha varit iväg på kurs i Kumla. Så pigg och glad igen! Kanske var det bara ngt hon ätit som hon inte mådde bra av (eftersom att hon på natten hade spytt upp grus och småsten kan det kanske vara mkt troligt). Jag hoppas iaf att hon håller sig så pigg och glad hela helgen. För då kanske vi iaf kan skjuta upp det otäcka ett tag till. Jag vill här också lägga till att jag isf inte skjuter upp det för min skull, utan att det faktiskt är så att hon ser ut att må helt bra! Dom som vet hur mkt jag håller av min älskling vet att jag aldrig skulle låta henne ha ont någon! Aldrig någonsin skulle jag låta henne må dåligt!

Inga kommentarer: