måndag, april 18, 2011

Mys dag

Vilken mysig dag det här blev tillsist iaf! A-L och Rasmus kom över på lite tea och vovemys. Det hade jag aldrig kunnat drömma om när jag satt på tåget i fredags. Aldrig någonsin... Men kanske kände hon på sig att hon inte fick lämna mig riktigt än.Kanske visste hon att jag inte skulle klara mig helt själv riktigt än.. Jag är obeskrivligt glad över det!! Finns inget som skulle kunna göra mig gladare än det! Dock får man ju precis som jag och Eliie pratade om förut inte vara för glad och lycklig. Det måste ju alltid vara ngt som fuckar upp sig. Men som sagt så länge älsklingen är frisk så är allt annat bara världsligt!
Kanske tur att jag ska träffa Ellie imon också så vi kan vara precis lagom lyckliga och glada tillsammans. Får se om hon får med mig på min första allsvenska fotbollsmatch imon också, då ÖSK möter Geffle (tror jag det var iaf, hehe miss stenkoll;)). C ya Godnatt!

Inga kommentarer: