lördag, april 23, 2011

Första gången, dag 6

PÅSKAFTON!
Dagen då det var första gången på jag vet inte hur länge, som jag fick sitta upp på hästryggen och ge mig ut i skogen. Såååå mysigt!

 Jag och Telly klädde ut oss, jag till påskkärring och busan till vove-kykling
 

 Vid lunch kom mormor och moster med familj ut till stugan för att fira påsk. Det blev nästan som vanligt dock firade vi systers födelsedag denna dag och det att man för första gången fick klappa lite på kusin Alexandras lilla mage som bara växer och växer! =) Så mysigt! Hihi hon kommer få mkt besök efter att jag flyttat tillbaka till Örebro!
Annars var det det gamla vanliga, en promenad bland blå- och vitsippor, påskmiddag med tillhörande tävling, äggspelet och massor av godis och mys.
 
 
 
 
 
 
 
 
De fina bilderna är min kära mosters som jag snott. Tack för lånet av dom!

Inga kommentarer: