måndag, april 04, 2011

Shoppic

Idag när jag kom ner på torget var sopbilen ute och åkte. Alltså inte sopbilen som i avfallssoppor, utan sopbilen som sopar bort all grus och sand som ligger på marken efter den intensiva sandningen under vintern. Det är ett steg i rätt riktning mot våren! Det känns som en lättnad nästan! =D Annars så har jag varit iväg och suttit hårmodell för Emeli idag. Hon klippte en 90 rakt upp, och det blev hur bra som helst!! Hon var verkligen jätte duktig! Så nu är jag nyklippt och snygg i håret, bara färgning av utväxten kvar att göra. Och det kommer om ca två veckor =p Efter besöket på salongen blev det filmmys hemma hos Jojo, "Jearsy Girl" är att rekommendera om man vill ha en gullig dramafilm. Dock blev jag fast där lite för länge så nu har hela kvällen ägnats till att fixa med fallbeskrivningen och de två PDFerna som ska vara lästa till imon... Men nu blir det sängen =)

Jag har ju glömt säga att jag lite oplanerat hamnade på tjejkvällen på stan i torsdag och kom hem med lite smått och gott. Så jag tänkte lägga upp lite bilder idag... (på bilden med brillorna syns lita av min nya frisyr också =p)
 Ny vårjacka =p
 Nya brillor inför solsäsongen =p (och den nya frisyren)
 Man kan ju inte få för mkt håraccessoarer =p
Jag kom även hem med en stickad pippitröja, men den ska min kära mormor få ge mig när jag fyller år. Så bild kommer kanske senare på den =p

Inga kommentarer: