söndag, april 17, 2011

Maby not

Maby I´m not should breaking up with gud just yet. Detta eftersom min hund inte har visat några fler symptom eller mår dåligt på ngt sätt. Kanske var det bara något med magen som inte var ok. Veterinären hade ju tre alternativ på vad hon trodde att det kunde vara. Antingen att Telly blivit så senil och inte längre visste hur hon skulle bete sig längre, eller så kunde det vara en hjärnblödning av något slag, eller så kunde det vara magkatarr eller magsår. Så vi fick med oss någon flytande magmedicin hem, och eftersom hon inte visat några som helsta symptom på någon av de två första alternativen efter besöket hos veterinären (vilket hon borde ha gjort om det vore ngt av dom) så börjar vi se ljuset igen. =D

Och eftersom hon är så pigg och glad och busar och har sig så säger hela familjen att vi inte kan ta bort en till synes helt frisk (men gammal) hund! Så jag kommer få ha kvar min busa lite till. Jag är så glad att jag typ inte vet vad jag ska göra! Jag ska nog pussa på henne hela dagen idag också!

Och så blir det lite städning, eftersom alla som i em egentligen skulle komma för att ta ett sista farväl av vår älskling ist kommer förbi på en fika bara för att det är trevligt att ses =) Detta kommer bli en awesome dag!! =D

1 kommentar:

Linda sa...

Men hej Sofie! Åh jag tänker på dig ibland :) Vad tragiskt med din hund =/ Stackare, men hon fick ett värdefullt och fint liv hos dig!

Många många tröst kramar!

Hoppas vi ses snart igen!