lördag, mars 27, 2010

järngänget bjuder upp till middag

Så var då dagen inne för att delar av järngänget att träffas och äta den lite omdiskuterade middagen. Efter ganska mkt strul blev det iaf bestämt att vi skulle träffas på järntorget och gå ut och äta så Hanna kunde ha med Jacob. Jag vet inte vad jag ska säga om middagen mer än att det nog var den mest ansträngande middagen jag varit på. Kände att det skulle bli än värre mellan oss än vad det är just nu om inte jag kunde hålla käften. Jag var så nervös för att jag skulle förstöra en massa... Min plan var att sätta mig så långt bort från honom från början så jag bara skulle behöva säga hej till honom och inget mer. Dock gick denna plan åt helvete när han satte sig mitt emot mig =S
Så för att inte göra några misstag så försökte jag sitta så tyst som möjligt. Men det var fan inte lätt! Det var många grodor som var på väg ur min mun, men jag tror att jag höll allt inne. Får väl se när domen kommer och jag förhoppningsvis pratar med Hanna imon =S. Men vi får väl se om hon har tid att ringa eller om det är bortkastad tid när hon kan prata med Jacob ist...

Inga kommentarer: