onsdag, mars 24, 2010

Dagen då alla fyller år...

Jag vill säga ett stort grattis till ANIA och ELLINOR  som bägge fyller 19 idag!!!

Så trots att mina pengar är nere på över -2000 denna månad så var det bara att ge sig ut på stan med lite sparpengar och fixa lite presenter.. ;)
Till Ania hade ju jag och Moa fixat med en present redan under helgen. Den bästa av alla presenter skulle jag nog tro. Det var glid på den om man ska säga så ;)
Sen var det att fixa lite inflyttnings/födelsedags present till Ida, till Emma och till Ingrid också. Hehe de blev inte med samma finess som den hemmatillverkade som blev till Ania. Men jag tror att det blir bra ändå :)
Det känns hur som roligare att köpa ngt uppe i sthlm i de skojiga affärer som inte finns hemma.

Så där + lite rapportskrivning har ni dagens misson

Inga kommentarer: