fredag, mars 05, 2010

Hat!! / Jaha, då var det nästa...

Min lägenhet hatar mig på riktigt!


Jag hatar min lägenhet! När jag kom hem från skolan för ca en timme sen (22.45) gjorde jag den fina upptäckten att min nya nyckel som jag fått idag när dom bytte mitt lås imorse bara passade in till min ytterdörr och inte alls fungerade i min port. Och det finns inga porttelefoner där jag bor. Så nu har jag fått bryta mig in i en annan port och fråga om ngn hade lust att kolla om nyckeln passade in dit passade till min port också. bryta mig in i en annan port och fråga om ngn hade lust att kolla om nyckeln passade in dit passade till min port också.Vilket den gjorde också. Jag ska fan skicka ett tackkort eller liknande till den räddande ängeln! Hade aldrig pallat att stå utomhus och väntat på låssmed denna gång i -9 grader...

Jag vill bara flytta från allt krångel nu!

Inga kommentarer: