måndag, mars 15, 2010

Hemma träning

Jag tyckte att det verkade synd att sitta inne och plugga hela dagen, så på eftermiddagen bestämde jag mig för att ge mig ut på en liten jogging runda i det fina vädret. Eftersom det gick så bra när jag körde en av löpmaskinerna på gymmet sist tänkte jag att jag kanske klarar av att springa om jag tar det lugnt i början. Men jag kom ganska snart fram till att ha en mjuk runtgående rörelse som aldrig blir till en stöt på maskinen inte alls är samma sak som att springa på stum asfalt där allt bara är en stor stöt för foten... Så jag ska inte säga att jag kom särskillt långt... =S Dock kom jag en bit så jag kände mig lite lite uppvärmd iaf för att ta en runda i mitt lilla hemma gym. Så det blev det ist =-p

När jag kämpat så svetten stod i ångor och all min energi var påväg att ta slut kastade jag mig ner i ett skållhett bad där jag lyckades fördriva TVÅ timmar! Jag fattar inte vart dom tog vägen, kändes som om jag legat där max 20 minuter...

Skönt och välbehövligt var det iaf!

Inga kommentarer: