söndag, februari 27, 2011

risk för..

Med risk för ett fylle inlägg..
jag är lite emot fylle inlägg egentligen, uppenbarligen är min blogg det också då det tog ca 10 min att skriva in rätt lösenord just nu... Men tillslut kom ja in iaf ;)
Det jag vill skriva om är min kväll som innehållit tre ganska jobbiga saker men en bra iaf! Vi börjar med en bra, och det är att jag återförenats med en gammal vän =)
Det dåliga är att det finns tre personer i hela Örebro (ca 100 000 invånare) som jag verkligen inte vill träffa. Men varför inte slå till att träffa alla på en och samma kväll?! En av dom har jag lyckats undvika i nästan fyra år, men nu var friden bruten. Efter att jag fick reda på att han var på samma krog som mig pratade jag med vakten så att om han så mkt hade rört vid mig hade han åkt ut. Den andra känns ändå som att jag kan hantera eftersom jag trots allt som hänt räknar honom som min vän. Men när den tredje visade sig visste jag typ inte vart jag skulle göra av mig själv... Jag menar vad är oddsen att han är i Örebro samma helg som mig, och dessutom hamnar på samma nattclub som jag, när han inte ens bor i staden utan i Linköping och är i Örebro sådär typ två gånger per termin.

Detta var inte riktigt den kvällen jag hoppades på efter allt som hänt i veckan... Men det är väl så dom säger, nu kan det bara bli mkt bättre!!!

(25 dagar kvar!)

Inga kommentarer: