måndag, februari 14, 2011

Min helg

Usch nu har jag varit dålig på att uppdatera igen... Det har dels haft att göra med att jag inte egentligen vill lägga ut lite bilder, men jag har inte tagit mig i kragen att föra över dom på datorn än.. Och så vet jag inte om jag kanske tom har glömt kameran i Örebro nu. Så jag skriver ett "kort" inlägg och lägger ev ut bilderna senare (om jag nu har med mig kameran...). Men jag tänkte berätta om min helg =)

Örebro fredag mitt i ett riktigt snökaus. När jag vaknade på morgonen meddelade dom att alla bussar i Stockholmslän var inställda pga av snöovädret. Jag hade tur som kom med den näst sista tunnelbanan som rullade från Hässelby också. För sedan slutade den gå också.. Seminariet på SU gick som en dans, men sen var det dags att se till att komma med ett tåg mot Örebro också... Så även om det var två timmar kavr tills mitt tåg skulle rulla tog jag mig till centralen för att kolla om jag kunde komma med ett tidigare tåg än jag hade bokatför att vara säker på att vara hemma innan kvällen. Det fick jag, MEN (det är nästan alltid ett MEN) det tåget blev iaf en timme sent, så det gick inte från centralen fören samma tid som mitt tåg skulle ha gått. Men hem kom jag!
Hemma blev det en myskväll med älsklingen min. Så gosi gos, hon lämnar inte min sida numer när jag är hemma =)

Lördagen blev det plugg, långpromenad och 25 års kalas =p Denna gång var det Alexandras tur att fylla närmre 30 än 20 ;) Och med vilka nyheter sen! Ska bli så spännande!! Det blev en toppen kväll med tårta och melodifestivalen =p

Söndagen blev det alldeles för lite plugg, alldeles för mkt film och ett välbehövlig spinnpass (har man bara träningsverk i övre delen av kroppen sedan dagen innan på gymmet måste man ju skaffa sig lite träningsverk i benen också haha). Jag hann även med ett kort kort besök hos Joel där jag träffade både Fia och Moa på skypen =)

Inga kommentarer: