söndag, februari 20, 2011

Invigd V-åsare

Johannes är numer en riktig västeråsare efter en dunderfest till inflyttningsfest! Kanske blev det lite för mkt bål för alla där och kanske spårade det ur, men riktigt kul var det! Men frågan alla (eller iaf jag) ställer, vem fan var det som var på festen i grön tröja med en vit rand på kragen?! Och varför är det bara jag som kommer ihåg honom? Och varför finns han inte med på något kort?! Jag vet ju att jag såg honom! ;) haha ungefär så kan vi sammansatta kvällen.

Jag kommer nog inte lägga upp så många bilder här på bloggen, så för mer spännande bilder kolla in http://www.facebook.com/album.php?fbid=10150093921813090&id=564328089&aid=278674 och http://www.facebook.com/#!/album.php?id=666801631&aid=368945 funderar också på att öppna ett Youtubekonto och lägga upp lite roliga filmer som jag har lovat att inte lägga ut här... Så kontakta mig för att få se dem (lovar att det är värt besväret ;p)











Notering till mig själv - Drick mindre bål, ät mindre frukt, korka inte upp först och ta kort på alla du hälsar på ;)

Inga kommentarer: