tisdag, februari 08, 2011

Blandat

Jag vill börja med att slå ett slag för det underbara programmet "Sofias änglar". Jag satt och kollade på det igår kväll och jag tror aldrig att jag gråtit så mkt till ett tv-program (film räknas  inte in här... Jag menar tänk bara på "A wakl to remember" och "The notbook"..). Ser du det första avsnittet av "Sofias änglar" kan jag lova dig att du blir lika fast som jag! Så fint program!

Sen vill jag ge dagens ros till vår frl i Ubildning i skola och samhälle (heter kursen ens så? =S). Det måste ha varit en av dom mest intressanta frl som jag varit på på Stockholms Universitet! It made my day! Annars har det mest bara varit en massa stree, stress till SU (som vanligt, varför kan dom inte vara lite mänskliga och ha ak?!), stress från SU till KTH för att försöka hinna äta lunch innan nästa frl började, stress till AlbaNova, stress hem för att hinna till tvättiden... Men nu ligger sista tvätten i maskinen, så nu är det dags att varva ner till Ulla Johansson och normer i skolan... (blä!)

Inga kommentarer: