torsdag, februari 10, 2011

Internetshopping

Ibland kan det vara dåligt att inte vara i skolan, eller snarare så kan det hända dåliga saker... Tex så kan man sitter inne lite för länge och kollar runt på olika shoppingsidor, och vips så har man beställt hem fyra klänningar (Men jag försvarar mig med att en klänning är till syrran ;p)... Inte alls vad man har råd med som student... Men en beställning är iväg skickad, och jag längtar till mina grejer kommer! Jag hann tyvärr inte ta en kopia på alla klänningar jag beställde, och två av dom måste ha varit dom sista i just den färgen... Men här kommer iaf ett smakprov på mina nya favisar ;)
 Jag beställde svart till mig och en likadan fast vit till syrran (hihi kanske kanske kan det bli studentklänningen ;p)
Ok, här får du använda din fantasi... Jag har beställt denna modell, fast den ska vara svart...

Inga kommentarer: