fredag, februari 18, 2011

Dagen blev..

Jaja, jag kanske inte pluggade ihjäl mig, men jag pluggade! ;) Och jag kanske inte fixade inflyttningspresent, men jag kom med förslag om vad Ida skulle köpa ;)

Vad jag gjorde var iaf att besöka Vällingby bad och gym, dock hade dom inte kvar det jag letade efter... Så jag begav mig till SATS och 24 seven, men inte heller där hade dom det jag sökte efter... Så jag virrade omkring i Vällngby centrum som en liten förrvirrad myra innan jag bestömde mig för att ge uppsökandet. Så jag satte mig på bussen, och då som i en dröm uppenbarade sig en skylt om att solen inte var långt bort utanför fönstret på bussen. Wonderful! Sen blev det hem för att lägga mig i ett varmt skumbad med ansiktsmask, en bra film, vaniljtea och levande ljus i hela badrummet. Bättre avslutning på en låång vecka i skolan får man leta efter =p

Inga kommentarer: