onsdag, februari 09, 2011

Så roligt har vi

Haha två saker har förgyllt min dag idag! Det började med att Henrik uppmerksammade oss alla att på seminariet igår hade vår föreläsare "print screenat" en internetsida och lagt ut som bild. Det han inte tänkt på då var att han hade flera "flikar" upp samtidigt, var av en flik var till qruiser.com. Haha alla sätt att komma ut är väl bra utom dom dåliga ;) Ganska osmidigt iaf ;p

Den andra saken som hända var på rasten under modern fysik. Helene öppnade då en yoghurt och åt. Folien som sitter över la hon då framför sig på "hyllan" eller vad man ska kalla det framför bänken, bakom stolen framför henne (ok, kanske lite förvirrande beskrivning, men du kanske förstår..). Efter ett par minuter kom en kille i yllejacka och började prata med dom som satt framför oss. Efter ett tag började Helene peka och säger "Jag lade ju min folie där, vart tog den vägen" och pekade på stället där killen hade lagt sin arm. Henrik böjer sig då ner och tittar upp och upptäcker folien under killens arm. Efter en stund tar han upp armen och sätter handen bakom huvudet och lutar sig mot handen. Varpå folien följer med upp som om den satt fast klistrad på jackan. Haha folien satt sedan fast där utan att någon märkte tills han gick tillbaka till sin plats och den ramlade bort av vinddraget.
Jag var allvarligt påväg att avlida av mitt skrattanfall över att han inte märkte ngt själv fast han hade huvudet ca 1 dm från folien. Haha så grymt roligt vi kan ha på våra föreläsningar! ;)

Inga kommentarer: