lördag, februari 05, 2011

Mysi

Ida gjorde mig så glad idag när hon kom! Då hade hon köpt varsin guldnougat till alla oss och sa att vi skulle ha varsin för att vi var hennes guld. Så söt! Jag är verkligen så glad att jag har detta lilla "gäng" att komma hem till här i Örebro! Ni är så bäst helt enkelt! Tråkit bara att Johannes flyttar till Västerås nu.. =( Men som jag har sagt, vi får mötas halvvägs då ist, Joel och Ida får ta sig från Örebro till Västerås, och jag från Sthlm. Hihi det blir lite närmre för mig att åka då också =p Men det kommer ju inte bli samma sak ju. Nu är det verkligen att man kan ringa runt och höra vad folk gör just nu och åka dit när man känner för det. Men det kommer nog bli lite mer planerat nu efter Johannes flyttar, iaf om vi ska träffas allihopa... Men det blir nog bra tillslut det också. Hehe vi äger ju liksom alltid ;p

Det blev det iaf tacos, melodifestivalen och en massa skitsnack i kväll Haha mys!

Inga kommentarer: