tisdag, februari 22, 2011

En annorlunda dag

En minst sagt annorlunda dag idag, och detta inte alls i negativ bemärkelse snarare tvärt om =p
Dagen började med att jag och Johanna satt sminkmodeller åt Emelie som håller på att utbilda sig till frisör och makeupartist. Riktigt kul =p

Det började med en Marily Monroe sminkning. (vilket jag inte alls trivdes i ska tilläggas ;)

Sedan blev det årtals sminkning.

Jag fick en 70 tals sminkning med som var ABBA inspirerad (mkt mer min egen stil =p, dock blev bilden inte så bra. Man ser inte så mkt av själva skuggningen på den... =/)

Johanna fick en 80-tals sminkning / going crazy ;p




Efter det blev det som alla dagar, skola och seminarie, som spårade ur totalt och blev mer en kursutvärdering än något annat. Men det är lätta gratis hp iaf. Ganska skönt det också ;p

Men varför inte chocka dagen lite till och efter nästan tre års tjat av Martin och Tony gå på tisdagspub?! Så det bliv lite mat, vin, trevligt sällskap och "fylle plugg" (hihi för övrigt den roligaste sortens plugg;p)


Så nu sitter jag här hemma med jätte ont i magen efter att ha ätit potatisgratäng utan att ta några små magontpiller (laktostabletter), men det var det nästan värt. Skönt att slippa fixa mat själv för en kvälls skull...

Det har varit så kul idag att verkligen bryta av från vardagen och verkligen göra ngt man inte brukar! Sådant måste helt klart göras oftare!

Inga kommentarer: