lördag, januari 22, 2011

Tårtor och party!

Hemma från Hockeyn beställde alla pizza från Bit line (Jag trodde först att alla sa White line vilket för mig har en helt annan betydelse ;) men när jag såg loggan på pizza kartongerna förstod jag vad alla sa ;p). Sen ställde jag och Ania oss och bakade klart tårtorna, färgade marsipan och fixade till de snyggaste tårtorna någonsin! Hihi!
Dock var alla så mätta så ingen ville ha utav våra snygga tårtor =/.
När tårtbaket var klart var det drinkar och party som gällde! Efter lite festande hemma drog vi vidare ut på krogen till ett jätte mysigt ställe som hette Oscars. Där fanns tre barer, ett dansgolv och en massa plats att bara umgås. Varför har vi inget sådant ställe hemma i Örebro?! Jätte trevlig kväll måste jag lov att säga!!













Inga kommentarer: