söndag, januari 16, 2011

Nytt

Idag har de faktiskt hänt lite saker, kanske inte så spännande så det svänger om min uttråkningsbarometer i topp. Men Jag tror jag behövde komma ut och träffa lite människor och få tillbaka lite självförtroende...
Först blev det skjuta zombies hemma hos Johannes, grymt nice (jag ska aldrig själv skaffa ett tvspel, för då skulle jag bli helt beroende!!) hihi. Sen med lite övertalning fick Jag och Joel med Johannes ut på krogem. Dock fick vi lämna kvar Ida hemma som skulle upp och jobba dagen efter... Påväg till Frimis, där jag sett till att vi kunde komma in gratis mötte vi upp Joels Hanna. Hon är så snäll! realy like! Påväg hem kommer vi till det som för mig är helt nytt.

Min buss gick inte fören en om en timme och varken Joel eller Johannes får tag på ngn taxi. Så när nästa taxibil kommer körandes förbi går jag ut i vägen och vinkar in honom. Precis som dom gör i alla amerikanska filmer. Så coolt tycker jag själv, eftersom jag pratade med någon här i Sverige att det inte händer här. Men nu har jag bevisat motsatsen, för taxin stannade och körde mig hela vägen till min cykel. =P Riktigt nice kväll, tack alla!!!

Inga kommentarer: