torsdag, januari 20, 2011

Shopping i högklass

Efter ett lååångt och skönt jullov fick jag äntligen träffa min lilla Johanna igen! =D Det blev en heldag på stan med lite storstadsliv.Haha jag måste säga att jag och Johanna lyckas väldigt dåligt att leva som studenter när vi träffas ;) Hihi det blev en hel del shopping, häng på olika fik och allt annat sånt där som hör till en ledig heldag. Jag skulle egentligen inte köpa ngt alls, eller jag skulle ha en present till Henke och ett hårspray. Men ändå kom jag kom jag hem någon tusenlapp sådär mindre i min studentplånbok. Bla fick jag med mig en ny stickad tröja från VeroModa och lite annat småplock som alltid kommer till användning. Men det var när Johanna lurade in mig på Twilfit som det slutade dåligt på riktigt... Johanna skulle bara köpa en bh som hon redan hade fast en annan färg. Men det slutade med att hon kom där ifrån med en ny storlek på bh och två st som hon inte alls tänkte köpa á 500 kr st. Jag ville ju inte vara sämre utan gick omkring lite på måfå och tittade medan Johanna fick hjälp. Och det slutade med att jag fastnade för en bh som jag bara var tvungen för att köpa med matchande trosor (500 och 250 kr st =S) haha kanske inte helt studentvänligt. Men fan vad snygga!!!! Hihi det paret får jag vid ngt spec tillfälle ;p

Inga kommentarer: