lördag, januari 29, 2011

Stan mys

Igår var det mys på stan med joel innan det var dags för honom att gå och jobba. Alltid lika kul att se honom! Det var ett tag sedan sist... Så kul att se att han mår så mkt bättre nu när han bytt jobb också! Nu är han min riktiga "typ brosa" igen. Eller jag kanske tom kan låna honom som min riktiga brosa nu så länge som Moa är borta ;p (vad säger du Moa, deal?!). Kvällen hände det just ingenting på förutom att jag däckade i soffan vid kl 21...

Idag har det varit mys med syrran på Hindersmässan. Det blev ett par nya vantar, ett par leggings och lite godis ;p Hehe det måste man ju köpa när det är marken ;p Kanske, kanske blir det iväg och titta på när "svågern" spelar hockey sen, syrran försöker tjata med mig. Men det känns väldigt kallt att sitta i en hockeyrink när man är sjuk... =/

Inga kommentarer: