fredag, januari 21, 2011

Uppresa Sundsvall

Tågresan upp genom norra Sverige var inte överdrivet spännande vill jag lova. Efter att jag passerat Gävle fanns det verkligen inget annat än skog! Det var skog skog och åter skog! Men under ett samtal med Johanna öppnade sig landskapet och små söta började uppenbara sig när vi närmade oss Norrlands huvudstad ;).
När jag klev av tåget stod Ania där och väntade =) Det kändes verkligen inte som att det var 6 månader sedan vi träffades. Alltid lika mkt att prata om och skratta åt ;p Hehe och mycket har hunnit hända, både med henne och Henke och med mig.
Lägenheten de flyttat till sen. Jag har aldrig sett en så fin lägenhet tror jag! Helt underbar, högt i tak, stora gamla fina fönster, pelare i köket, ny renoverat kök och badrum och stora luftiga rum. Allt var inrett i en jätte mysik stil lite i Montazami stil (fast utan alla små krusiduller, utan väldigt stilrent). Mörka möbler med bruna och guldiga detaljer. Du är så duktigt inredare Ania!

Inga kommentarer: