lördag, januari 01, 2011

Mitt nyår 2011

Så var det dags för att ta avsked av det gamla året och skåla in det nya!
Året avslutades med en dumdermiddag hemma hos Joel, tillsammans med Ida, Johannes, Mica och lilla Nora. Ett sjukt bra sällskap att avsluta ett bra år på!
Till middag bjöds det på trerättersmiddag:

Laxrullar på medelhavsbädd
Oxfilé och potatisgratäng med rödvinssås, grekisk sallad, avakado och smörstekta kungschampinjoner
Vitchokladmousstårta med ringlad choklad

Jag säger bara det, Idas mat är så mkt godare än mat man får på de bästa restaurangerna tom! Helt underbar måltid!!

Efter att ha smaskat i oss allt ringde Moa oss från Sedona och önskade gott nytt år. Det bjöds på catwalk i vardagsrummet, och en massa skratt! Saknar dig Moa!!!

Vid halv tolv tog vi oss upp på stan för att skåla in det nya året och kolla på fyrverkerierna =p Jag ville att fyrverkerierna aldrig skulle ta slut! Så fint när den svarta himmelen lystes upp av alla möjliga färger.

Uppe på stan träffade vi på Anton (inte den Anton alla tänker på, utan min gamla barndomskompis), han bjöd med oss på efterfest. Dock var det väldigt tamt när vi kom dit och typ inga av folket där ens pratade med oss. Så jag tog Marcus telefonnr av Ida och fixade oss till en annan efterfest i Rynninge. Där var det mera drag. Fy vad roligt jag hade där! Hehe man fick slipa lite på engelskakunskaperna också, då jag stod och pratade med ett gäng utbytesstudenter ett bra tag. Jag lyckades även "vända" Marcus (som han själv så fint kallade det ;p) haha.

En jätte bra början på det nya året blev det! Och jag hoppas att det kommer fortsätta så bra. Med det är bara att hålla tummarna och hoppas på att framtiden bjuder på positiva överraskningar!


 Lilla Nora spydde ner sin nyårs outfit innan jag han få med den på kort...

 Den nakna koken? ;)
 Min nyårsoutfit
 Jag hade helt klart de snyggaste naglarna av alla ;p

Inga kommentarer: