torsdag, oktober 07, 2010

Trött, energilös,stress, fattig, längtan, förvirrad ect Snart ångest, panik, ännu mer ångest, helg, mys

Jag börjar ärligt tröttna på livet som student (som alltid vid tentaperioder...). Trött på att alltid vara stressad, alltid vara fattig. Nu är jag dessutom så sjukt trött, då jag suttit och pluggat till kl 00.45 ett par nätter och sen också denna vecka lyckats glömma att stänga av ljudet på telefonen på natten. Inte en bra kombination till all stress då detta medför att förvirringen i min hjärna är total! Glömmer saker lite här och där, och uppenbarligen ser jag allmänt förvirrad ut. Det kom fram en kvinna idag och frågade om jag var vilse när jag stod och väntade på bussen på Odenplan (amma torg jag åker buss från/till varje dag för er som inte vet min färdväg till skolan, så jag behövde inte någon hjälp med det...) Man ser nog ganska borta ut om någon kommer fram och tycker att man ser vilsen ut.

Imon är det den där panikredovisningen där vår övningsledare i sannolikhet och statistik utan någon pedagogisk ubl ska bedömma oss didaktiskt och sedan sätt poäng över utförandet... När vi tidiagre har kritiserat hans sätt att göra detta på har han sagt "Ni klagar ju mig när jag står vid tavlan, så nu är det min tur..." Visst hörs det att han är 55+? Ångest säger jag bara!

Men snart är det iaf helg! Då blir det mys med min Joel (Moa är ju borta så jag lånar honom som min egna så länge ;p)

Inga kommentarer: