onsdag, oktober 06, 2010

Så dåligt!!

Jag överdriver inte om jag påstår att jag har idag tillsammans med Johanna har skrivit det sämsta labbrapport som jag någonsin har skrivit! De rapporter man skrev på högstadiet var nog iaf 3 gånger så bra som denna. Det fanns inte många rätt i den skulle jag tro, svenskan ch grammatiken var obefintlig, vi gissade oss fram till lite formler och resultat och när vi skulle avsluta rapporten visste vi inte riktigt om vår slutsats skulle vara så vi avlutade med att skriva "Detta betyder att sannolikheten för att vi ska hamna utanför konfidensintervallet är 0,36%". Detta var något som vi hittade på lite så också, vi hade taler 0.0036 och då tänkte vi att de nog kanske kav betyda 0.36% och sen slängde vi in utanför komfintervallet också för att det passade bra in. Johanna tyckte att vi skulle skriva över konfint, men sen kom vi fram till att utanför var mer allmänt, så skulle det vara under intervallet så stämmer ju fortfarande det vi säger ;) hehe  Man jag orkar inte bry mig längre... Snart är dessa veckor över och man kan få tillbaka sitt liv igen
Frågan är bara hur mkt vi får komplettera på denna rapport ;)

Inga kommentarer: