måndag, oktober 11, 2010

En helt underbar helg!

Nu börjar min långhelg lida mod sitt slut =(. Imon förmiddag rullar tåget upp mot huvudstaden igen. Men det har varit en helt underbar helg! Jag har saknat Joel så himla mycket! Men nu är han min igen (iaf för ett litet tag ;p).

Mycket har hunnit hända under helgen också! Tre kvällar av fyra tillägnades med Joel tillsammans med olika sällskap. Mys med kusin och moster har hunnits med. En massa plugg har gjorts. Lite mys med siss. Massor av vove mys, hon har varit med nästan överallt där jag har varit just like the old days! Massa otäcka saker har skakat Örebro. Men störst av allt är väl att en gammal vän har fått sitt första barn! Hoppas det kommer gå bra för dom!

Idag var det plugg som gällde samt promenad med moster under dagen. Kvällen blev hos Joel igen =) innan jag åkte hem gick vi över till Fia och Sebbe där SMS (SofieMoaSofia) återförenades digitalt över skype då vi ringde upp Moa en stund tillsammans <3

Kommer sakna denna helg! <3

Inga kommentarer: