lördag, oktober 30, 2010

On and on

Gårdagens innehåll var välbehövligt...
Joel mötte upp mig på stationen för att skjutsa hem min väska och hämta lite festkläder och vinbox. Sen blev det "Himmelen är oskyldigt blå" med Frida, Lina och Joel. Därefter drog vi direkt vidare till Kajsa där partajet var i full gång.
Vem har liksom sagt att det inte går bra att supa bort sina sorger?! ;p det gick ganska bra tycker jag nog allt! ;p
Förfesten blev inte jätte lång för min och Joels del, men roligt var det. Dock kände jag mig ganska gammal vid ett tillfälle då en tjej försökte gissa min ålder och utbrast "Oj, är du så gammal" när hon fick reda på att jag var 88... Sedan drog vi vidare till Strömpan, jag och Joel var tvungen för att dumpa lite saker i bilen innan vi gick in på krogen. Så vi kom fram lite efter de andra. Och när vi kom fram bestod kön in av ca 700 personer. Jag hade inte en sådan jätte lust att ställa mig längst bak i den kön, så jag gick fram och pratade lite med vakterna, och vips så hade jag fixat in mig och Joel VIP. Detta trots att vakten inte blev jätte förtjust när jag sa att min kompis var en kille ;). Kändes nästan som att man var tillbaka till sin guldålder då vi alltid gick in VIP. Det var tider då! Resten av kvällen var också en liten flachback fast i en lite förnyad tappning hihi

Inga kommentarer: