söndag, oktober 24, 2010

Aja

Ja, en minst sagt spännande kväll igår får jag lov att säga. Kanske blev det någon drink och så för mkt, spec för en i gänget, vet inte om jag ska lämna ut några namn. Men hon har tre bokstäver i sitt namn och börjar på I och slutar på a ;). Haha kanske hade det nya spelet lite med saken att göra också, tur vi hade små shotglas iaf, annars hade vi nog inte ens kommit vidare... Men kul hade vi vill jag lova! Men jag vill be om ursäkt för alla pinsamma sms och samtal som kom iväg igår =S Jag kör på taktiken idag att inte kolla i skickade meddelanden, utan det man inte kommer ihåg har aldrig hänt, eller? =S

Vad lär man sig av detta? Jo, låt inte Joel bjuda på special drinkar som innehåller dubbelt så mkt alkohol som vanliga drinkar gör...








Det blev väldigt mkt bilder tagna, men få går att visa för offentligheten om jag vill bli äldre än 22 =S ;)

Inga kommentarer: