måndag, december 14, 2009

Plugg besök på eftermiddagen

När jag satt som bäst idag och tänkte på hur mycket jag skulle behöva plugga Numme fick jag ett sms från Zainab som frågade om vi var i skolan och pluggade. Men det var ju i alla fall inte jag, men jag sa till henne att hon fick komma hem till mig om hon ville bolla lite idéer. Så hon satte sig på tunneln och kom hem till mig.

Jag har ju som vanligt inte så mycket att bjuda på när jag får oväntat besök så hon fick nöja sig med att välja bland mina typ tolv olika teer. Sen blev det plugga av, eller ja något sånt iaf. Det blev iaf ganska mycket gjort den eftermiddagen/kvällen.

En spännande sak som jag fick vara med om var också när Zainab tog av sig sin slöja. Så fint hår! Vore jag henne skulle jag vilja visa det hela tiden!

Inga kommentarer: