lördag, december 05, 2009

Att samla 46

.. st under- och sjuksköterskor och lite alkohol kan inte sluta på något annat sätt än att nämligen i ett jävla kackel! Jag fick erfara det igår då jag fick offra min ute kväll för att jobba i "baren" där. Fast jag fick rycka in och göra lite annat också, typ diska och plocka lite. Till min "hjälp" hade jag min grymt arbetsskygga lillsyrra. Det blev ett litet fjask då hon sprang omkring och gjorde helt orellevanta saker mest hela tiden, men hon var iaf ganska duktig på att ta order från mig ;) Bra uppfostrad från början kan man säga ;). Men som sagt så hade hon inte så jätte stor koll överlag. Mitt när det började bli som mest att göra ringer en klasskompis till henne och säger att dom är nästan utanför lokalen, så Emma släpper det hon håller på med, springer och byter skor och tröja och går ut för att träffa sina kompisar och där står jag själv med allt ist. Gissa om jag var lite sur på henne.
Efter en mängd urtrista tal från en och samma talare och ett x antal konstiga tävlingar började folk iaf dra sig hemmåt vid 23.30. Så efter att tagit reda på det sista i diskväg begav jag och syrran oss hemmåt 400kr rikare och en fredagkväll mindre.
Jag skulle mycket hellre ha spenderat kvällen på Satins dansgolv med en drink serverad i en halv kokosnöt i stället!

Inga kommentarer: