lördag, december 12, 2009

Buss miss, förfest hos Ania, Satin och en promenad som aldrg ville ta slut!

Jag tänkte skriva och lägga ut lite bilder från gårdagen.
Det började med att jag och Emma skulle träffas på Järntorget och ta 11an mot Adolfsberg till Ania kl 18.20. Men Emmas buss 31an ingick tydligen inte i samtrafiken, så hennes buss kom en minut efter att 11an gick. Så eftersom det är 20 min mellan bussarna gick vi till Lucullus och köpte lite chips till förfesten. Kl 1840 kom så nästa buss som vi hoppade på och tog. Väl vid Backahallen var det bara den lilla detaljen att hitta till anias lägenhet. Jag visste på ett ungefär vart, men kom inte ihåg om det var ett rött eller grönt hus och när varken Moa eller Ania svarade när jag ringde tänkte jag att vi chasar att gå in. Och tro det eller ej, men vi kom rätt. Det hade inte bara varit lite pinsamt om det inte varit det =-S.
Hos Ania blev det till att sminka sig och fixa till håret. Självklart blev det lite vin till som alltid för att få den extra finishen på det hela ;-).
När smink och hår var färdigfixat plockade jag och Emma fram våra nästan berömda kortlekar och spelen satte igång. Det kom fram både det ena och det andra. Innan så trodde jag att Moa var dne oskuldsfullaste lilla flickan av oss, men det kon fram både det ena och det andra så hon gick om Emma med hästlängder! Dock är jag osäker om vem som var värst utav mig och Ania. Jag bestämmer att vi får dela på förstaplatsen (kanske inget man ska vara stolt över =-S). Det bjöds även på lite dans mm.
När klockan började närma sig 22.30 åkte Moa och Ania vidare mot Satin för att komma in billigare. Jag och Emma var dock inte så sugna på att komma in på krogen innan kl 23 eftersom det inte är några folk där då. Så vi tog Anias lägenhetsnycklar och inväntade nästa buss. Denna missade vi dock med en minut (vi såg när bussen gick, men även fats vi sprang stannade den inte) så vi betämde oss för att gå upp på stan.
Där testade vi vår lycka på Strömpis, men där var det för hög åldersgräns så vi kom inte in. Så vi begav oss till Satin ist där vi mötte upp Ania, Moa och Parasto. Inne på Satin belv det Cosmopolitan och en massa dans (och ja, jag httade en scen att dansa på =-S). Dock stannade vi inte så länge eftersom musiken som alltid inne på Satin sög och för att Ania fick lite jobbiga besked om en sak. Så någongång mellan 00.00-00.30 så lämnade vi krogen. Vi lämnade då av Emma på bussen och gick för att hämta min cyckel på Järntorget innan vi hämtade Anias och Moas cycklar. Men Moa hade fått punka på sin så resten av kvällen blev det till att gå.
Vi gick först till Max för att äta upp lite pengar som skulle gå till julklappar. När vi var mätta och belåtna bestämde jag och Moa att vi skulle följa Ania hem till dörren. Så vi började vår oändliga promenad först från Max till Backahallen. Sen från Backahallen till Ekershallen. Jag hade självklart på mig mina stövlar, så när vi lämnat av Ania och var påväg till Moa (där även jag skulle sova) och var vid Krämaren trodde jag att mina fötter skulle gå sönder helt för att dom gjorde så ont! Men det var bara att bita ihop och gå fyra km till...
Vi kom hem till Moa vid kl 03.30, då sminkade jag av mig, borstade tänderna och bäddade bäddsoffan för att sedan tvär slockna vid kl 4. Jag sov som en stock och vaknade inte ens när Joel kom hem vid kl 6. Dock skulle jag upp kl 8 för att åka hem och gå ut med voven min på morgonen så det blev inte många timmars sömn iaf. Hurdet gick när jag kom hem är en annan storry som kommer i ett eget inlägg då det inte har med detta att göra.
Sötnosarna Moa och Ania

Ania ville vara med på bild...

Alla fick inte riktigt plats så bild för jag hade förkort arm, men Moa blev så söt på denna...

Emma lyckades bättre med att få med alla på bild Jag, Ania, Moa och Emma

Emma blev med på kort

Emma

Inga kommentarer

Ania letar efter korkskruven blad sexleksakerna
Ania letar efter en korkskruv men tar fram kropps choklad istället

Ania

Moa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fina bilder!:) men du måste förklara en sak...de tar vi på moben!:)puss och tack för en mysig kväll!<3

https://sextoysonlinestore.com sa...

Tips på billiga sexleksaker intimleksaker.com/sexleksaker
Jag har köpt en anal dildo på www.intimleksaker.com
Rekommenderar sexleksaker intimleksaker.com
Herbal medicines www.naturalpharmacy.eu