onsdag, december 16, 2009

fix och trix

En dag som innehålligt fix och trix.
Var ute en timme på hemligt uppdrag på förmiddagen. Hehe lite James Bond över det hela, kände átt jag har för lite spänning i livet just nu ;)
Sen bjöd dagen på en massa gamla nummetentor. Men denna kurs är riktigt rolig att plugga till! Jag fattar inte alla som sagt innan att denna kurs är en av domvärsta på KTH det tycker jag verkligen inte! Som sagt så tycker jag att den hittills har varit ganska rolig. Trots att jag gnällt lite om labbarna har dom varit ganska roliga och mysiga att göra. Och tentan som sagt tycker jag är ganska rolig att plugga till. Sen återstår iof projektet som ska utföras efter nyår, men hur dåligt kan det vara?
Nu väntar jag på att klockan ska bli så mycket så man kan ringa hem och fråga om jag ska söka upp någon mack och boka en vagn till dess att jag ska flytta. Så tänkte jag passa på att fråga efter ett recept också så får vi se om det blir någon mat lagad idag...

2 kommentarer:

Joacim sa...

Numme en av dom värsta kurserna!? HAHAHAHAHAHAAH :D den tentan var den utan jämförelse lättaste jag skrivit och labbarna gjorde vi på typ en dag. som du säger är den mest skoj :)

Fi sa...

Hehe jo, jag tyckte att det var en hel mysig kurs! Lätt en av dom roligaste kurserna jag pluggat till... haha så lätta poäng ;)