fredag, december 11, 2009

En dag med mycket att göra

så som blogginläggets rubrik låter är det mycket att göra idag. Jag ska snart iväg och hämta bilen från verkstaden (vår nya bil har börjat droppa olja =S). Efter det måste jag ta en sväng förbi systemet för att inskaffa dricka till kvällen, har inte bestämt mig om jag ska köpa något till mig själv än eller om jag bara ska köpa en flaska vin till Ania... Får se hur det blir när jag står där. Sen blir det hem och laga lite mat innan det är dags att ta en lång och välbehövlig promenad med älsklingen, tror att vi ska knalla bort till Rävgången det var längesen jag var där.
Efter det hoppas jag att jag ska hinna plugga lite innan mamma kommer hem och kanske kan hjälpa mig att lägga i lite slingor i håret, börjar tröttna på mitt hår just nu.
Till sist blir det korgen med mina små girls och min stora girl Emma.

Får se om jag hinner skriva något mer idag...

Inga kommentarer: