söndag, december 06, 2009

Håller på att tappa greppet

Just nu känns det som att jag håller på att tappa greppet på riktigt.

Jag åker hem för att inte bli galen av att sitta uppe i Sthlm. Jag klarar inte av att sitta där uppe och tänka på hur allt ska bli med flytten och allting. Jag vill inte ens tänka på det. Visst jag tror nog att jag lägenheten som jag har fått kan bli hur fin som helst med lite färg och omsorg. Men jag vill inte flytta dit. Jag vill inte flytta någonstans som jag inte vet om jag får bo kvar i egentligen. Allt det där med lägenhetsletandet har verkligen tagit tagit på mina krafter.

Så för att slippa tänka så mycket på det så åker jag hem. Men här hemma känns det inte mycket bättre just nu. Här känns det mer än någonsin att jag håller på att tappa greppet... Jag har snart ingen kvar här hemma längre, Hanna, Moset och Emma är mina räddningar här hemma! Utan er hade jag deppat ihop helt! I våras fanns det allid någon jag kunde åka till om jag ville hitta någon fest någonstans om jag var sugen på det. Men det skar sig lite där med det där med TheAone, och jag känner att är jag inte värd mer än så kan det vara. Sen var det TheAone och det är väl en story för sig som du fått höra om du känner mig bra, men där är det väl fortfarande lite fortsätning följer... Efter det blev det Johan, jag har nog bestämt att bryta helt med honom. För han verkar ju inte vara så jätte angelägen om någonting längre, han har ju inte hört av sig själv nu på ett jävla tag och känns mer som att han svarar för att inte bränna alla broar helt. Men efter ikväll känns det som att broarna är brända. Men det är också en annan storry som jag inte drar här, tycker inte att det är rätt att dra sådana saker på bloggar. Till sist är det min andra vän som jag skrev tidigare om denna vecka. Men honom saknar jag enormt! Men det känns inte heller som att denne är så angelägen om att få det bra igen...

Hemma just nu får jag höra från syrran att allt är fel också. Jag tror inte att jag har fått höra ett positivt ord från henne på hela helgen. Visst jag brukar inte och ska kanske inte bry mig om vad hon säger, men det är jävligt svårt när man redan känner som man gör att inte bry sig...

Kort sagt, mitt liv SUCKS right now. Just nu finns det bara en vägg och det är vägen upp igen!
Men som sagt Ni som finns där (både i Sthlm och i Örebro) är värda mer än guld för mig just nu! Jag hoppas att ni vet om det!för mig just nu! Jag hoppas att Ni vet om det!

Inga kommentarer: