torsdag, december 03, 2009

Hel dag med Nummen

Jaha då var det dags igen... Jag fattar inte vad det är med mig, denna vecka har varit en katastrof när det gäller att komma upp ur sängen! Eller det har snarare inte varit så svårt att komma upp ur sängen snarare att fatta att man ska det med tanke på att jag inte vaknar längre av väckarklockan... Jag fattar inte, jag har aldrig förr haft svårt att komma upp ur sängen på morgonen, men denna höst har jag verkligen kommit unifund med av snooz är på rikgigt. det har varit så att jag måste ställa klockan minst 30 min innan jag tänkt komma upp för att komma i tid. Men nu har jag dragit stråt längre och inte längre vaknar när klockan ringer alls...

Idag vaknade jag 15 min innan vi skulle ses och sätta oss med MatLab labbarna av att Elif som jag skulle träffa kl 10 smsar och frågar vart jag är... Så jag snabbt som tusan in i duschen. Duschar på fem minuter, slänger i mig en tallrik yoghurt, stoppar ner sminkväskan och två mackor i väskan och packar det sista på 30 minuter... Jävligt duktigt att vara så snabb trots allt, men å andra sidan hade jag inte behövt vara så snabb om jag vaknat i tid...

I skolan belv det iaf en dag med Numme labbar från det att jag kom (vid 11.15) tills det att jag satte mig på tunnelbanan till bussen kl 17.15. Vi tog inte ens ngn lunch för att kunna bli klara med så mycket som möjligt. Men jävligt mycket fick vi gjort! HELA tre och en halv uppgift! Slå det ni om ni kan! ;-)

2 kommentarer:

Elif sa...

Fy fan va vi e bra... trots det att du kom sent din lilla skit :P

Fi sa...

Jag vet! =-S
Neb vi är bara för bäst! Nu har jag lämnat in min telefon, för jag kom på att ljudet inte fungerade på den och att det var därför som jag inte har vaknat av klockan. Kjudet har hoppat lite av och på. Jag har inte kopplat ihop det med mina försovningar fören jag lämnade in min mob idag... Så inga fler försovningar nu!